خیابونی

دوستدار همه کودکان ایرانی

خیابونی

دوستدار همه کودکان ایرانی

یه پایان موقتی

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم  از دوستای خوبم   که به من سر زدن چه اینجا و چه از طریق یا هو

ممنونم از همه تون ممنونم
                                                                  
                                        
                                     
بالاخره امروز پروژه پایان تحصیل ام رو تمام کردم
خیلی ها کمکم کردند
خدای خوب و مهربونم ممنونم از این همه مهربونی
امام علی-امام حسن و امام حسین خوبم نمی دونم چی بگم ؟ جز اینکه شرمنده تون هستم
بابای مهربون و مامان عزیز دستتون رو می بوسم
پریسای گلم خیلی اذیت شدی
و فرشته مهربان زندگی ام ؛ لیدای خوبم  متشکرم

و تشکر و قدردانی دارم از دوستای خوبم
آقایان مهندس چاروسه .. پولایی.. حسنلو .. فرخی..نقش بندی..طالبی.. آزادی.. سلطانی..عزیز خانی..اخلاق پور.. جلیلی
و خانومها گلشن..فراهانی و یوسف زاده

آقا مهدی گل محبتات رو هیچ وقت فراموش نمی کنم کمک خیلی بزرگی به من کردی نمی دوونم چه جوری و با چه زبانی تشکر کنم فقط می توونم بگم ممنونم و مدیون این همه لطفت

دست همه عزیزانم رو می بوسم و امید وارم موفق وسلامت باشند

راستی تا آخر مرداد نیستم .. ولی فراموشتون نمی کنم بر می گردم و دوباره سفره دوستی رو با شما عزیزان پهن می کنم و پرنده مهربونیهامون رو دوباره به پرواز در میاریم

راستش دست خودم نیست
لازمه این کارو بکنم
فعلاْ خداحافظ همه تون
در پناه خدای پاک باشید
خواهر کوچک شما مهسا
دلم براتون تنگ میشه