نیک صالحی | پرتال اطلاع رسانی ، سرگرمی علمی ، سینما ، مد و دکوراسیون
اخبار

یارانه نقدی

افزایش 15 درصدی یارانه نقدی 1403 / زمان جدید واریز یارانه فروردین اعلام شد

به تازگی سازمان هدفمندی یارانه ها از افزایش 15 درصدی یارانه های نقدی خبر داد. این افزایش از سال جدید اعمال خواهد شد. زمان دقیق واریز یارانه فروردین ماه نیز اعلام شد.

دیگه چه خبر ؟

خلاقیت هانا پاک نیت

خلاقیت هانا پاک نیت در درست کردن یک دفتر نقاسی با داستان انگلیسی+ ویدیو/ باریکلا به این خانم کوچولو

هانا پاک نیت نوه پسری محمود پاک نیت است. بازیگر شیرازی که با همسرش مهوش صبر کن در چند سریال همچون پس از باران و یوسف پیامبر همبازی بوده اند. این زوج دو پسر دارند.

شبکه های اجتماعی

شهاب حسینی

تیپ خاص شهاب حسینی و همسرش در اکران فیلم نویسنده مرده است

شب گذشته مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی نویسنده مرده است به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و نویسندگی آرش عباس در گروه هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد و شهاب حسینی با طرفدارانش عکس گرفت.

چه خبر از کجا ؟

آنجلینا جولی

ماجرای هدیه عجیب آنجلینا جولی به همسر سابقش بیلی باب تورنتون

آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون در سال 2000 با هم ازدواج کردند و سه سال بعد از یکدیگر جدا شدند و همیشه از یکدیگر با احترام نام می برند و ماجرای عجیبی که در زندگی این دو وجود داشت هدیه ای بود که جولی به بیلی داده است.

آشپزی و دسر
شیرینی موزاییکی هویج طرز تهیه شیرینی موزاییکی هویج!

شیرینی ها عضو جدا نا شدنی از پذیرایی های ما هستند. ما از این دسرهای خوشمزه معمولا در ایام عید و جشن و شادی های خود استفاده می کنیم و از آنها لذت فراوانی می بریم.

زیبایی و آرایش
آرایش فصل بهار آرایش مخصوص فصل بهار

بسیاری از بانوان تمایل دارند که به تازه شدن طبیعت، تغییرات خاصی در چهره و ظاهر خودشان بدهند. قطعا آرایش کردن در فصل بهار می تواند به زیبایی چهره شما اضافه کند. هر فصل مواد و لوازم آرایش خاص خود را می طلبد. فصل بهار فصل شادابی است و همه افراد می توانند در این فصل شاداب باشند.

دکوراسیون منزل و محل کار
خرید کاغذ دیواری کاغذ دیواری خوب از کجا بخرم؟

کاغذ دیواری‌ها در رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. علاوه‌بر همه این‌ها، قیمت کاغذ دیواری یکی از عوامل مهم برای خرید یک کاغذ دیواری جدید است. در این مطلب به آسان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش خرید کاغذ دیواری خواهیم پرداخت .