خیابونی

دوستدار همه کودکان ایرانی

خیابونی

دوستدار همه کودکان ایرانی

خلوت

نمی دونم چی بگم ؟ از کجا شروع کنم؟

از فلسفه که اینقدر مردم   ازش حرف می زنند اما به جز حبیب پارسا که معلوم نیست زمانی وجود داشته یا نه ؟ُ وبه این علم اتکای کامل داشتهُ-من کسی دیگه ای رو سراغ ندارم!  برا خودم و سایرین مدعی کاملا متاسفم حالا می فهمم بین حرف و عمل چند سال نوری فاصله هست؟!!!!

از اینکه به آرزوی خیلی خیلی بزرگم رسیدم اما قدرش رو نمی دونم و حتی نمی دونم که خدا من رو می بخشه یا نه؟ و حتی ترس عجیبی توو دلمه که خدا بهم فرصت می ده یا نه؟؟؟؟ آخه تا حالا خیلی از رحمتش برا م مایه گذاشته

از آقای مهربانی بگم که نباید خواستگارم می شد اما ..

از ه. ش بگم یا گلایه کنم که اون روزبرای خلاص شدن از دستش ده میلیون ریال پول بی صاااب رو دادم دستش بدون سند!!!

از سادگی خودم بگم؟ چرا باید اینقدر غرور نازنینم رو بی خودی خرج کنم من که به خودم قول داده بودم !!!به نظر شما آیا راهی هستش که آدم به خودش مهلت دوباره بده؟یا نه

امید مهربانم همیشه راهنمای بسیار صبوری برام بودی

زهرا من رو ببخش که منم قاطی همکارای  دیگه شدم و نمی تونم کمکت کنم

راستش توو خوبی یا .. همکارام موندم

خلاصه ::::::

خلوتم رو دوسش دارم !اگه آرزوی یه گووگوولی خوشگل توو دلم نبود مجبور نبودم حالا به اصرار خواهرم به فکر .... باشم

آخه یکی نیست بگه دختره یه لووس و خودخواه تمومش کن همه مردا یه جورن دیگه فقط ممکنه توو نوع کچلی شون تفاوت باشه ! منظورم در نوع استفاده از مخ مبارکشونه!

سخته که کسی توو دلت نباشه اما به خوای به ازدواجی تن بدی که معلوم نیست عشقولانه باشه یا نه؟

خلوت دریچه ای به دنیای مهربانی ها
خلوت حکایت گوی دردها و غصه ها
خلوت پناهگاه دلهای تنها
خلوت سر چشمه دوستی ها
خلوت دنیای شادی ها
 

 راستی تا حالا فکر کردین که مادر نه ماه منتظر به دنیا اومدن نوزادش می مونه زجر می کشه درد می کشه اما اخرین نفری که بچه اش رو می بینه؟

معذرت خیلی قاطی پاتی شد خوب اینم یه جور نوشتنه !